Tuesday, March 16, 2010

Im as QS....Chill....

Hari ini sudah 3 bulan lebih aku memegang jawatan sebagai QS…emmm mencabar jugak ye tugas sebagai QS nie..mcm2 jenis projek aku jmpa…ada projek jalan, jejantas, perkhidmatan cuci bangunan pown ada…hehehe…Setakat hari ni alhamdulillah aku masih lagi dapat menjalankan tugasku dengan baik..selama aku bekerja nie mcm2 jenis org aku dh jmpa…ada yg moody, ada yg hepy go lucky dan ada gk yg kepala boleh layan…smuanya enjoy jew…Hari ni saje aku mmg bz ngn tender projek jalanraya aku…kena buat costing dooo…yg penting bg aku adalah pengalaman…pengalaman nie xbole dibeli…ianya akn kita perolehi melalui perjalanan hidup kita…lau xbrani hadapinya xrock la hidup nie…hehe…member2 di luar sn ada bran dengan cabaran yg mendatang???hahaha…..tepuk dada tanya hati…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...