Friday, May 14, 2010

Kenangan Manis Kita Semua....

Masa cepat berlalu meninggalkan kita...Sedar xsedar hari ni adalah hari terakhir aku kt DJSB...banyak pengalaman dan kenangan manis yg terukir kt cnie spjg aku bersama mengharungi dan menempuhi liku2 berduri, onak ranjau yg penuh dgn dugaan cabaran...Buat Jurutera tersayang, Sein...aku doakan smoga murah rezeki...Gaji naik lagi...huhuhu....panjang umur dan dikurniakan zuriat yg byk hendak-Nya...amin..thanx abg ats pertolongan, nasihat serta tunjuk ajar yg diberikan...sesungguhnya abg mmg BEST la...cayalah...Buat Bad,QS yg paling rapat ngn Bos...hehehe....aku doakan smoga gud luck dlm pelajaran dan projek Landscape n Masjid kita....Buat Niza, jgn nakal2...sesungguhnya kadang2 aku terhibur dgn cara layanan ko...Buat Qila...aku doakan smoga bahagia bersama teman barunya...hehehe....lau kawin jgn lupa jemput aku tau...Liza...hari nie aku tgk dia mcm xde mood 2...apa2 pown aku gembira sepanjang kita bersama...byk ko tlg aku...thanx zaa...cuma kdg2 aku ada gk trasa hti ngn ko..tp ko jgn rsau aku xsimpannya...dh lama aku maafkan...biasalah kita manusia xada yg sempurna...Buat K.Ina...aku harap dia dpt naik gaji...dh lama dia mengidam nk naik gaji 2...hrp2 bos tergeraklah hati utk naikkan smua gaji kakitangannya...dan last skali buat Boss aku doakan smoga beliau melimpah2 n ruah2 rezekinya...dpt byk projek2 besar dan bertambah "rich" lg...huhuhu....nnti bole la dia tambah kenderaannya lg...aku tgk dgn cara dia 2 mcm dia teringin sgt nk pkai Porsche Cayenne...btl2 la dia excited hr 2 time ngn aku...

Apa2 pown korang smua adalah insan2 yang paling best in the world yg pernah aku kenal...byk korg tlg aku sepanjang kt cnie...aku cukup2 terharu dgn pertolongan dan perhatian korg kt aku....thanx guys...korg smua akn aku igt n kenang smpai bl2...jasa2 korang kt aku spjg kta bersm xdpt aku nk bls...terlalu byk....hanya Allah S.W.T sahaja yg mampu membalasnya...amin.....

Terasa berat jew nk meninggalkan DJSB nie bl terkenang korg smua...korg smua doakan kejayaan aku ye utk mengharungi hidup2 yg seterusnya nie...byk g benda yg perlu aku pelajari...lagi satu dtg ea kenduri kawin aku lagi 5 tahun...huhuhu.....Gud Luck korg....Selamat Tinggal n Selamat Jalan Semua...Insyaallah kita jmpa g nnti..Mgkin dlm projek yg sm....Byeeeeee........... (--,)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...